Навчальні вебінари для громад, що розвивають освіту дорослих

Навчальні вебінари для громад, що розвивають освіту дорослих

У квітні УАОД провела два навчальних вебінари для проектних громад — представників організацій, що розвивають освіту дорослих у Бобринецькій, Іванівській, Студенянській ОТГ та в м. Слов’янську. Вебінари відбулися за підтримки Представництва DVV International в Україні. 

Так, 13 квітня відбувся вебінар на тему «Мотивація представників органів влади до підтримки розвитку освіти дорослих». Під час заходу учасники слухали поради тренера, голови «Клубу сталого розвитку "Південна ініціатива"» Віктора Сікаленка.

Серед основних тез вебінару можна виокремити такі:

- Чітко визначайте запит аудиторії — які саме освітні послуги на часі, для кого вони актуальні? Можливо, варто провести дослідження;

- Робіть так, щоб ваша організація була на слуху, позиціонуйте себе, формуйте бренд своєї організації та підтримуйте його;

- Використовуйте для власного позиціонування соціальні мережі. Думайте про розбудову комунікації зі своєю цільовою аудиторією у довгостроковій перспективі;

- Розширюйте свою цільову аудиторію, долучайте до неї малозахищені групи населення, адже вони можуть потребувати послуг вашої організації найбільше;

- Заручіться підтримкою ГО, громадських рад;

- Освіта дорослих — тренд. Переконуйте у цьому стейкхолдерів, ваших потенційних партнерів та широкий загал.

Під час другого вебінару, що відбувся 21 квітня, учасники дізналися більше з теми «Аналіз освітніх потреб дорослих громадян» під супроводом тренерки, Голови правління Центру освіти дорослих «Перший» Тетяни Однорог.

Представники громад ознайомилися з тезами про те, як аналізувати потреби аудиторії та які інструменти для цього використовувати, як взаємодіяти з владою та підбирати експертів. Також під час заходу вдалося розглянути методи вивчення освітніх програм, механіку проведення опитувань та поради для оптимізації вивчення потреб аудиторії. Наводимо кілька таких порад:

- Під час опитування добре дати почитати анкету кільком людям;

- Анкета має бути простою і зрозумілою для людей, які її заповнюють, а також повинна мати чітку структуру: вступ, демографічну, завершальну та основну частини;

- Добре залишати питання «інше», «прокоментуйте»;

- Слід використовувати і онлайн, і офлайн-методи опитування, особливо якщо аудиторія неоднорідна;

- Важливо правильно сформувати вибірку;

- Не бійтеся використовувати гейміфікацію. Вона дозволяє побачити, яких знань і рішень бракує аудиторії.

Дякуємо тренерам та учасникам за продуктивну роботу! Нехай легко вдається застосовувати отримані знання на практиці!

Get GPS coordinates